Aloitan kiitoksilla:

Olen erityisen kiitollinen sille vakiintuneelle lukijajoukolle, joka käy täällä minun blogissani. KIITOS ! Se rohkaisee ja kannustaa jatkamaan.  On ollut mielenkiintoista tutkia kävijätilastoa. Se ei juurikaan tarjoa tietoa Teistä lukijoista, mutta käyntimäärät saan  tietooni; Se jo  rohkaisee. On palkitsevaa huomata, että  jokunen Teistä käy täällä viikottain, joku jopa päivittäin. Hienoa. Tervetuloa uudelleen.

Kannustuksesta:

Sanotaan, että kissa elää kiitoksella. En ole kissa, mutta tunnistan kyllä tuon piirteen joskus. Nytkin sen tunnistan: On paljon helpompi jatkaa eteenpäin, kun saa palautetta, ja varsinkin, jos se palaute on kannustavaa.

Olen lähtenyt mukaan yhteisten asoiden hoitoon. Usein muun muuassa kaupunginvaltuutettu saa palautetta, mutta sitä negatiivista, miksi tehtiin niin tai näin, miksi ei tehty mitään. Joskus palaute kohdistuu omaan itseen, joskus yleiseen toimintaan. Olen tottunut palautteeseen, varsinkin niihin "pyyhkeisiin".  Hyvin annetusta palautteesta saa uutta potkua jatkaa.

Olen kiitollinen tällä viikolla saamaani positiiviseen palautteeseen. Kiitos kannustuksesta ! Se on rohkaissut minua paljon. Kannustaminen on hyvän tekemistä.

"Oppikaa tekemään hyvää, harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvoille oikeus, ajakaa lasten asiaa." Jes.1:17