Hei Hamina, täältä ollaan tulossa!

Hamina on minulle  tuttu paikka, kummitätini on asunut elämänsä aikuisuutta siellä ison osan. Nyt hän ei tule minua tapaamaan, sillä häntä ei enää ole. Minulla on monta hyvää muistoa tuosta rakastavasta kummitädistä. Itse asiassa minä olen yrittänyt olla kummina niinkuin hän Tarulle, Miskalle, Otolle ja Antonille.

Haminaan on hyvä lähteä, onhan eilinen ilta antanut paljon potkua kampanjointiin. Kävin vieraana potilasyhdistys Pohjatuulen tilaisuudessa. Se on ehdottomasti vaalitilaisuuksien aatelia, vaikka jouduinkin asiapuolella niin tiukoille, etten muista, olenko koskaan. Kiitos mahtavasta tsemppaamisesta!

Kampanjointiin kuuluu aina vastoinkäymiset. Minulta kaatui  eilen iltapäivällä tietokone. Se on nettikampanjointiinkin paneutuneelle ehdokkaalle sellainen isku, ettei pahemmasta väliä. No, isku tuli, lisäsin vähän meikkiä, ettei vihainen punotus näkynyt ja lähdin iltatilaisuuteeni. Arki jatkuu, vaikka pitää vähän selvittää, missä mennään. Onhan jotkut tiedot nyt bittiavaruudessa ja ehkä ikiajoiksi kadonneet.

Puhe ja ajatus jatkuu joskus, vaikka tietokone kaatuu. Näin on käynyt nyt.