Nyt SE sitten on, vaalipäivä, koko kampanjapuristuksen deadline, maali ja huipennus. Vaikka ennakkoäänestys kävikin vilkkaasti, nyt on juhlavan vaalipäivän aika. Tänään kirjoitetaan historiaa ennakoivasti neljäksi vuodeksi. Hienoa, että saamme äänestää vapaassa maassa "ihan ite". Käyn tänään äänestämässä.

Mielessä risteilee paljon ajatuksia, jännitystä ja iloa. En salaa yhtään, etteikö minua jännitä. Jännittää, paljon. Olen panostanut voimavaroja, taloudellisia paukkuja ja toisten ihmisten vaivannäköä niin paljon tähän kampanjaan, näiden asioiden eteenpäin vientiin ja erilaiseen yhteiseen työhön, että olisin omasta mielestä välinpitämätön, jos ei jännittäisi. Jännittää niin yhteinen KD-tulos kuin omakin tulos.

Suurta iloa, sellaista tyytyväisyyden tuomaa seesteistä rauhaa tuo se, että olkoonpa lopputulos mikä tahansa, olen tehnyt parhaani jo tässä kampanjassa. Olen tehnyt omanäköistä kampanjaa, olen pyrkinyt uusiutumaankin ja olemaan läsnä.

Olen paljosta kiitollinen kaikille minua kannustaneille ja tukeneille läheisilleni. Olen erityisen kosketettu ja kiitollinen siitä rohkaisusta ja kannustuksesta, jota ovat antaneet aikaisemmin  vielä vieraat ihmiset. Tämä kampanja on tuonnut minun lähelle  paljon ihmisiä, kohtaamisia ja kosketuksia. Se on parasta, mitä ihminen voi kokea, suurta luottamusta ja vuorovaikutusta.

Hyvää vaalipäivää!