Anja, Sinun kirjoituksesi on puistattanut edellisen kerran minua silloin, kun Sonja O kävi täällä. Olin silloin nuori tyttö, maalla kasvanut. Valkealassa siis. Kirjoittamaasi Kaurasta luettiin meilläkin, mutta emme me olleet silloin niin seksuaalisia. Silmät pullistuivat ainakin minun päässäni, oli Sonja niin vapaamielinen mimmi.

Tänä viikonloppuna olen lukenut eläinkaupan tyttöjä. Ei siinä kirjassa ollut mitään lempeää, siksi vaihdan omatoimisesti nimen. Kirjoitat niin eläimellisestä, kirjoitat taitavasti! Lemmikkikaupan tytöt osuu ajan hermoon, varmasti ja valitettavasti. Kauhu, inho, kuvotus! Siinä tärkeimmät sisustuntoni. Nuorten tyttöjen äitinä tuska on kauhea, tushka.

Olen pitänyt kirjoistasi, Anja! Seurasin tarkasti myös kaunokirjallisen vuoropuhelun Harri S:n kanssa. Kirjoitat rohkeasti näköaloja, joita me toiset emme näe, emmekä halua nähdä. Katsot sinne, mille moni kääntää selkää. Tarinasi ovat vereslihalla.

 

 

Tiedätkö muuten, missä lapsesi ja nuoresi ovat?     

                                                    *******************

Lapsella on oikeus puhtaaseen elämään. Kysyin 24.5. eduskunnassa puhemieheltä ja edelleen ministeriltä

Mihin toimiin hallitus aikoo ryhtyä parantaakseen erityisesti alaikäisten

käyttäjien turvallisuutta internetissä toimivilla keskustelupalstoilla?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ja kysyn edelleen.